FAQ - často kladené otázky

 

Registrace

Musím se v eshopu registrovat abych nakoupil(a)?

Můžete i nemusíte. Pokud si v "nákupním košíku" zvolíte možnost Jednorázový nákup a někdy v budoucnu budete chtít nakoupit znovu, budete muset opět vyplnit všechny potřebné údaje k expedici zboží. V případě že zvolíte možnost Nový zákazník, nebo se kdykoliv v průběhu nakupování zaregistrujete, budete moci využívat rozšířené funkce e-shopu, jako např. Sledování objednávek, Historii objednávek, Automatické vyplňování dodacích údajů atd.


Jsem registrován(a) a zapomněl(a) jsem přihlašovací heslo, co mám dělat?

Vaše přihlašovací údaje byly automaticky zaslány na Vámi uvedený e-mail při registraci. V případě problému nám na e-mail: eshop@pivobakalar.cz pošlete žádost o zaslání nového hesla, včetně Vašeho e-mailu a jména s příjmením.


 

Dodací podmínky

Jaký způsob dopravy nabízíme?

Můžete zvolit z těchto způsobů dopravy:

  • Česká pošta - Balík do ruky
  • PPL - expresní služba
  • Osobní odběr na naší prodejně


Jaká je cena jednotlivých druhů dopravy?

Celková cena Vámi zvoleného druh dopravy Vám bude vždy předem sdělena. V závislosti na hmotnosti a velikosti objednaného zboží jsou ceny popsány níže. V případě dobírky bude vždy k dopravě připočteno 40,- Kč.

přepravní služba hmotnost zásilky při platbě převodem při platbě dobírkou
  • Česká pošta - Balík do ruky

- do 5kg

120,- Kč

160,- Kč

 

- 5kg až 10kg

140,- Kč

180,- Kč

 

- 10kg až 40kg

200,- Kč

240,- Kč

  • PPL - expresní služba

- do 5kg

100,- Kč

140,- Kč

 

- 5kg až 10kg

140,- Kč

180,- Kč

  - 10kg až 40kg 200,- Kč 240,- Kč


Jaké jsou dodací lhůty objednaného zboží?

Zboží většinou expedujeme do 24h. od obdržení objednávky, takže v závislosti na zvoleném způsobu platby a dopravy zboží obdržíte v rozmezí 2 - 5 pracovních dnů. Pokud Vámi objednané zboží nebudeme mít skladem, budeme Vás kontaktovat a na termínu dodání se s Vámi domluvíme.


Doručujete také do zahraničí?

Standardně doručujeme v rámci České republiky. Pokud budete chtít zboží doručit mimo Českou republiku, neváhejte nás kontaktovat na tel.: +420 724 426 242, nebo na e-mailu: eshop@pivobakalar.cz, domluvíme s Vámi podrobnosti a zároveň Vás budeme informovat o ceně přepravy do zahraničí.


Dodané zboží je poškozené, co mám dělat v takovém případě?

Pokud jste obdrželi poškozené zboží, kontaktujte nás na telefonním čísle +420 724 426 242 nebo na eshop@pivobakalar.cz k okamžitému vyřízení reklamace.

 

Platební podmínky

Jaký způsob platby nabízíme?

V závislosti na zvoleném způsobu dopravy si můžete zvolit z těchto způsobů plateb:

  • Česká pošta - Balík do ruky
- platba předem převodem na náš účet
  - dobírkou (příplatek: 40,- Kč)
  • PPL - expresní služba
- platba předem převodem na náš účet
  - dobírkou (příplatek: 40,- Kč)
  • Osobní odběr na naší prodejně
- platba předem převodem na náš účet
  - hotově

                                             

Na jaké číslo účtu mám poslat peníze?

Účet máme vedený v Komerční bance a.s. a jeho číslo je:
35-7038270227/0100


Mám problém s úhradou objednávky, co mám dělat?

Neváhejte nás kontaktovat na tel.: +420 724 426 242, nebo na e-mailu: eshop@pivobakalar.cz, pokusíme se společně s Vámi problém vyřešit.


 

Reklamace

Jakým způsobem mám postupovat v případě reklamace?

Ihned jakmile zjistíte jakýkoliv problém nás kontaktujte od pondělí do pátku mezi 8:30 hod - 17:00 hod na telefonním čísle +420 724 426 242, nebo na e-mailu: eshop@pivobakalar.cz. Náš pracovník s Vámi domluví veškeré podrobnosti a zajistí vyřízení reklamace. Pokud Vám budeme po vyřízení reklamace vracet peníze na Vámi uvedené číslo účtu, měli bychom tak učinit do 14ti dnů. 

                                        
Kde a jak se dozvím o stavu mé reklamace?
O způsobu vyřízení reklamace budete vždy písemně vyrozuměni našim pracovníkem nejpozději do 30ti dní od převzetí reklamace k jejímu vyřízení.


 

Nenašli jste odpověď na Vaši otázku?

Neváhejte nás kontaktovat na tel.: +420 724 426 242, nebo na e-mailu: eshop@pivobakalar.cz, pokusíme se Vám pomoci.